lördag 14 december 2013

Läsekrets!

Det är så roligt att det finns några kommentarer till inläggen på bloggen. De blir fler och fler även om jag står för några svar själv. Jag skriver kanske mest för mig själv och mitt minne, men också för att nära och kära i Sverige ska kunna ta del av hur vi har det. Så kommentera på!! Jättekul.
En annan rolig funktion upptäckte jag i inställningarna. Statistiken! Där kan jag läsa ut hur många besök jag har just nu, idag,under en vecka, en månad och under hela tiden. Döm om min förvåning när jag upptäckte besökare i Tyskland, USA, Storbritannien,Ryssland, Sydkorea, Norge, Danmark, Tjeckien och en i Förenade Arabemiraten. Oväntat! Mera väntat var besökarna i Sverige, Thailand och Brasilien.
Skriv gärna en kommentar och hälsa från alla exotiska länder, tack!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Go vänner!
Härligt att följa er i härliga HY. Ni verkar ha det bara så härligt, o vi följer bloggen ständigt, då det är kul att få information. Det är inte utan att vi längtar ner ska ni veta, men om ngn månad är vi där.
Ha det Gott!
Irene o Bertil

Eva Mattmar sa...

Kul att ni har hittat min blogg! Vi ser fram emot mars då ni kommer hit. Nu bor vi ju nästan grannar./ Eva