tisdag 10 augusti 2021

Kommentarer!?!!


Ibland läser jag att det inte går att kommentera på bloggen. Jättetråkigt, tycker jag, 

Jag kan ju se på statistiken att det finns läsare. Jag kan inte se vem som läser men jag ser från vilket land de/ni kommer och vid ung vilken tidpunkt inlägget läses. 

Det brukar vara ca 50 läsare /dag. Bra, tycker jag. 

När jag hintar på Facebook blir det alltid flera besökare. När jag inte skriver på ett tag så blir det färre. 

Till min förvåning fanns det besökare även när jag gjorde det långa uppehållet på nästan ett år! 

Det går alltid bra att kommentera om man är inloggad på sitt Google-konto men hur många har ett sånt? Anonymt kan inte jag heller publicera en kommentar. Den bara försvinner! 

Men nu…. har jag kommit på hur man kan kommentera Anonymt!

Det finns två versioner av bloggen. Den ena är mobilversionen där man bara kan kommenteras via Googlekonto.

Den andra är webversionen där det går att kommentera anonymt. Hit hittar man webversionen? 

Längst ner på sidan står det Startsida. Under står det Visa webversion. 

Man går in där och skriver en kommentar, väljer en identitet - anonymt, försäkrar att man inte är en robot och publicerar! 

Lätt som en plätt! 

Det skulle vara roligt att få fler kommentarer, om så bara ett Hej! Skriv gärna från vem! 

KOMMENTERA MERA! 


8 kommentarer:

Eva Mattmar sa...

Nej, det här verkar inte fungera heller!
Provade att kommentera en annan blogpost- blogg, Titti 08s blogg
Både som anonym och inloggad.
Ingen kommentar publicerades!

Eva Mattmar sa...

Test att kommentera från annan telefon

Eva Mattmar sa...

Test att kommentera från annan telefon

Eva Mattmar sa...

Fungerar inte anonymt! Sorry!

Unknown sa...

Vi åkte förbi idag men såg ingen bil. Vi är I Njavve

Eva Mattmar sa...

Vi var i Storforsen idag med några ungdomar från Gävle. Vi blir kvar här länge i höst. Tror inte vi kommer iväg till Thailand förrän tidigast i januari. Kul att du kunde kommentera!

Unknown sa...

Hej!
Vad bra att ni blir kvar så att vi kan ses. Våran fd granne som har hus och är ihop med en Thailändska visste inte heller när de ev skulle åka till Thailand. Ha en bra kväll!

Titti08 sa...

Kommentarerna till mig kommer fram men de måste godkännas av mig.
Har publicerat några men inte alla eftersom de var likadana.
Längtar hem till byn....väntan är lång.....
Ha en fin helg.